• русский
    • українська
    • English
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • українська 
    • русский
    • українська
    • English
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • Ввійти
Перегляд матеріалів 
  •   Головна сторінка DSpace
  • Genofond
  • Libgen
  • Перегляд матеріалів
  •   Головна сторінка DSpace
  • Genofond
  • Libgen
  • Перегляд матеріалів
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Challenges of Teacher Development - an Investigation of Take up in South Africa

Thumbnail
Переглянути
2d66209375337fb33c23cdbe6e008e4b.pdf (2.473Mb)
Дата
1920
Автор
Jill Adler, Yvonne Reed
Metadata
Показати повний опис матеріалу
Короткий опис(реферат)
The research can be described as a practice-based study of cases, with teachers' classroom practice as its focus. The study was framed by some of the following questions: What resources were available to teachers and how were they used?; what approaches did teachers take to learners and learning?; what were the language practices of teachers and learners in bilingual and multilingual classroom settings?the multiple teacher roles embedded in these questions, e.g. mediator, assessor and reflective practioner, are described in South Africa's current teacher education policy.
URI
http://ir.nmu.org.ua/handle/GenofondUA/4875
Collections
  • Libgen [81666]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV
 

 

Перегляд

Всі матеріалиФонди та колекціїЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТемиКолекціяЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТеми

Мій профіль

ВвійтиЗареєструватися

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV